Zwroty i reklamacje w MonkeyMachine.pl

Zasady reklamacji

Ponosimy odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z przepisami wskazanymi w Ustawie z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(3) Kodeksu cywilnego.

W przypadku wykrycia wady towaru możesz:

  1. Złożyć reklamację drogą e-mailową lub pisemnie (adresy podane na naszej stronie).
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj następujące informacje:
    • Imię i nazwisko
    • Dokładny adres zamieszkania
    • Numer zamówienia oraz adres e-mail
    • Szczegółowy opis wykrytej wady towaru oraz Twoje żądania (naprawa, wymiana, zwrot).
    • Kopię dowodu zakupu (np. paragon lub fakturę VAT).

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia zgłoszenia.

Rękojmia

Produkty zakupione za pośrednictwem naszego sklepu na terenie Unii Europejskiej objęte są bezpłatną rękojmią na okres 24 miesięcy.

W ramach rękojmi, w przypadku wystąpienia wady towaru:

  • Zobowiązujemy się wymienić produkt na nowy, w pełni sprawny i zgodny z umową.
  • Możemy również zaoferować nieodpłatną naprawę produktu, aby spełniał wszystkie wymagania określone w umowie.

Zasady odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji. Można to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail na nasz adres lub list pocztą tradycyjną na poniższy adres:

Amkm sp. z o.o.
Wrocławska 3D, 55-093 Brzezia Łąka
Tel. +48 601 989 344
E-mail: order@monkeymachine.pl

Mogą Państwo skorzystać z przygotowanego formularza odstąpienia od umowy (dostępnego w panelu klienta), jednak nie jest to wymagane.

Jeśli zdecydują się Państwo skorzystać z tej możliwości, niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie zgłoszenia odstąpienia od umowy, przesyłając wiadomość e-mail.

Termin odstąpienia od umowy

Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy przesłać informację o swojej decyzji przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania droższego sposobu dostawy niż najtańsza opcja oferowana przez nas). Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrócony produkt.

Płatności zostaną zwrócone przy użyciu tych samych metod, które zostały użyte przy pierwotnej transakcji, chyba że uzgodnimy inaczej. Zwrot płatności nie wiąże się z dodatkowymi opłatami po stronie Klienta.

Zwrot produktów

Zakupiony towar należy zwrócić na swój koszt na poniższy adres:

AMKM, ul. Kolejowa 3A, 56-500 Syców

W przypadku wskazania innego adresu do zwrotu po zgłoszeniu odstąpienia, prosimy o odesłanie towaru na wskazany adres.

Więcej informacji

Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy znajdują się w naszym Regulaminie. Zapraszamy do zapoznania się z jego treścią.

Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące procedury odstąpienia, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.